БІЗНЕС – ПЛАН

ТЕМА:
„СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНО – ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ „МІЦНІ БОБРИ””

НОМІНАЦІЯ: „НАЙКРАЩА БІЗНЕС – ІДЕЯ СОЦІАЛЬНОГО СТРЯМУВАННЯ”

РОЗРОБИЛА:
УЧЕНИЦЯ 10А КЛАСУ
СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ
ШКОЛИ І – ІІІ СТУПЕНІВ №5
ТАНЦЮРА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА
КЕРІВНИК ПРОЕКТУ:
КОЛОМИЗА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Резюме

Місто Сміла неодноразово привертало увагу істориків та археологів України, адже воно є досить перспективним для розвитку туризму загалом і зеленого туризму зокрема.

Перешкоджає інтенсивному розвитку зеленого туризму в місті повільне просування ідеї цього виду туризму через недостатню популяризацію цієї форми відпочинку серед потенційних клієнтів та поінформованість населення про перспективи бізнесу в цій сфері.

Стан туристично привабливих пам’яток на території Смілянщини дуже непокоїть небайдужих смілян.

Ціллю мого проекту є створення туристично-оздоровчого комплексу „Міцні бобри” в районі стадіону „Авангард”.
Ми всі пам’ятаємо, що під час канікул у батьків постає питання щодо оздоровлення своїх дітей. Та що ж робити, якщо немає можливості відправити дитину на відпочинок до моря або в літній табір? Діти залишаються на Смілянщині, але чи є тут можливість нормально відпочити і оздоровитися? На даному етапі розвитку міста – ні! Тому важливою складовою розвитку зеленого туризму є пошук альтернативних шляхів оздоровлення дітей.

Туристично-оздоровчий комплекс створюється з метою розвитку якісного оздоровлення дітей з максимальною увагою до їх потреб і бажань. Моєю ціллю надання можливості відпочивати і фізично розвиватися юним смілянам під час літніх та зимових канікул. Під час весняно – осіннього періоду туристично-оздоровчий комплекс буде надавати можливість усім бажаючим туристам ознайомитися з визначними місцями міста, відпочити, оздоровитися та отримати гарне обслуговування під час відпочинку. Ще однією, не менш важливою ціллю є початок перебудови Сміли в туристичний центр, відновлюючи пам’ятки історії, рятуючи природні ресурси міста і зберігаючи ти збагачуючі екологічне середовище міста, а також включення Смілянщини в список туристичних міст Черкащини.

Проект є інноваційним, адже в місті немає інших конкурентоспроможних підприємств такого профілю.

Цілі та корисність проекту

Основною ціллю проекту є надання можливості відпочивати, оздоровлюватися та фізично розвиватися юним смілянам. Не менш важливою ціллю є початок перебудови Сміли в туристичний центр, а також включення Смілянщини в список туристичних міст Черкащини. Слід зазначити, що важливим є те, що при реалізації цього проекту буде проведено ряд заходів щодо порятунку важливих природних багатств міста і збереження екологічного середовища, що є вкрай потрібним для розвитку міста.

Корисність проекту дуже багатогранна: забезпечити комплексний відпочинок і оздоровлення дітей під час літніх та зимових канікул, розбудувати туристичну базу для ознайомлення дітей з історичними пам’ятками міста, захистити і реконструювати природне та тваринне середовище даного об’єкту, юридично захистити дітей та їх батьків від нещасних випадків під час канікул як влітку, так і взимку, забезпечення працевлаштуванням молодь та працівників, які не мають змоги влаштуватися на роботу, враховуючи їхні потреби і можливості.

Опис проекту

Інфраструктура туристично-оздоровчого комплексу включає:
- готель відпочинку для смілян і гостей міста
- стадіон класичного стандарту з глядацькими трибунами
- алея відпочинку
- міст – пантом, який буде з’єднувати комплекс з островом кохання
- альтанка, побудована на острові кохання
- криниця, побудована на острові кохання
- басейн на території туристично – оздоровчого комплексу
- кімната відпочинку з більярдом і тенісним кортом
- прогулянковий катер

Вдале поєднання кваліфікованого менеджменту та достатніх фінансових коштів приносять економічну вигоду і соціальну користь усім учасникам проекту. Комплекс є досить привабливим для потенційних клієнтів. Поміркованість цін, високий рівень надання послуг, реклама забезпечить комплекс достатнім потоком відпочиваючих, а отже сприятиме окупності здійснених інвестицій.

Ринок оздоровчо-розважальних послуг має стабільний попит, а на даному етапі розвитку міста конкурентоспроможних підприємств такого профілю немає, тому кількість бажаючих відпочити буде досить великою.

Особливого колориту додає близькість до річки Сріблянка та мальовнича природа острова, утворена самою річкою.

Для реалізації планів стосовно мого проекту необхідно вжити ряд заходів. Спочатку потрібно знайти гроші для початку розбудови туристично-оздоровчого комплексу, застосовуючи штрафні санкції щодо використання даного об’єкту на протязі минулих років (неправомірне використання об’єкту підприємствами міста – злив в річку Сріблянку відходів, відстійники неправомірно побудовані на місці того ж об’єкту ; неправомірне використання спортивного комплексу „Авангард” бізнесменами, порушення проїжджої частини іномарками, використання стадіону смілянським технікумом харчових технологій), звернутися за спонсорською допомогою до бізнесменів, спонсорів, рекламодавців за грошовою допомогою, залучити кредиторів та інвесторів.

Важливо також, щоб побудований об’єкт був юридично захищений.

Також потрібно провести розчищувальні роботи на території даного об’єкту (комплексне розчищення річки, відновлення території пляжу, реставрація острова кохання та природи навколо)

Продовження розбудови об’єкту з представленням архітектурного плану розташування необхідних будівель з залученням кредиторів та розрахунок терміну повернення кредиту.

Маркетинг та попит проекту

Для того, щоб реалізувати наші плани, нам необхідно скласти маркетинг – план по реалізації наміченого, в який входять такі пункти:
1. Зконцентрування уваги на більш якісне обслуговування, доступне ціноутворення.
2. Дступне ціноутворення.
3. Реалізування рекламної кампанії через посередників.
4. Організація основної стратегії ціноутворення як на якості послуг, так і на максималізацію поточних прибутків.
5. Проведення періодичних акцій, знижки для постійних клієнтів
6. Поширення реклами, сконцентрованої на спортивних заходах і оздоровленні
7. Поширення рекламної продукції (листівки, буклети, календ арики тощо) та розміщення реклами в автобусах, на рекламних щитах, на радіо і телебаченні тощо.
8. Забезпечення сервісного обслуговування власними силами.
9. Зміна розвитку маркетингової діяльності від попиту послуг.

Управління і організація

1. Форма власності
Згідно чинного законодавства України, фізична особа, яка займається підприємницькою діяльністю має право здійснювати діяльність та сплачувати єдиний податок, якщо штат працівників не перевищує 10 осіб, а валовий прибуток за рік не перевищує 50000000 грн. моє підприємство підпадає під цей закон, тому планується оформити підприємство на єдиному оподаткуванні. За наявності найманих працівників будуть заключні договори про сплату внесків у Пенсійний фонд, Фонд страхування з втрати працездатності, Фонд соціального страхування від нещасних випадків, фонд обов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Офіційне оформлення працівників буде запорукою соціальних гарантій для працівників.

2. Управлінський персонал
Для початку функціонування даного комплексу запропонуємо роботу високоякісним працівникам які мають добру освіту, кваліфікацію, хиста, бажання і досвід працювати з дітьми, працівникам, які не мають змоги влаштуватися на роботу. При цьому для початку взяти мінімальні кількість працівників для економії коштів.

Термін окупності проекту

Термін окупності проекту передбачає декілька сезонів.
На початку функціонування туристично-оздоровчого комплексу в літній і зимовий період будуть проходити оздоровчі табірні зміни для дітей смілян. Зміна передбачатиме відпочинок 7 – 10 днів для можливості оздоровлення більшої кількості дітей. В весняно – осінній період комплекс буде надавати туристично-оздоровчі послуги для туристів і заможних людей.

Сума інвестицій / Річний прибуток

Рентабельність проекту

Рентабельність – один із головних вартісних показників ефективності виробництва, який характеризує рівень віддачі активів і ступінь використання капіталу у процесі виробництва. Аналіз рентабельності підприємства дозволяє визначити ефективність вкладення коштів у підприємство та раціональність їхнього використання.
Прибуток/Витрати 100%

Життєвий цикл проекту

При попаданні на ринок, послуги живуть особливим, так званим товарним життям, що називається життєвим циклом послуг. Він може продовжуватись від кількох днів до десятків років. Завдання маркетингу продовжувати цей життєвий цикл, який складається з:
1. Дослідження і розробка;
2. Впровадження на ринок;
3. Зростання;
4. Зрілість;
5. Спад.

В залежності від етапу ЖЦП, змінюється об’єм прибутків та видатків підприємства, маркетинг та ціна послуг.

Етап 1. Роль маркетингу на цьому етапі складається з розробки послуг та впровадження інновацій серед споживачів. Цей етап є найбільш збитковим.

Етап 2. На даному етапі підприємство несе найбільш високі витрати, вносяться доробки та корективи. Розробляються нові інноваційні послуги оздоровчо – туристичного спрямування для вивчення попиту споживачів.

Етап 3. На даному етапі прибуток різко зростає, до активних клієнтів приєднуються інертні, підприємство починає впроваджувати нові послуги в масове надання. Попит на ринку зростає. Найбільш ефективним способом продовжити цей етап – це освоєння нових сегментів ринку, нових каналів збуту, активність рекламної кампанії.

Етап 4. Послуги надаються у великих обсягах, технології надання послуг добре відпрацьовані, з підвищеною якістю обслуговування. Зростання попиту наближається до максимального значення. Може загостритися конкуренція. Для утримання конкурентних позицій, вимагається створення нових послуг, це значно зменшує прибутки, форма реклами повинна стати максимально масової та інтенсивною. На цьому етапі раціонально розробляти акції зі зниженням цін на послуги та надання додаткових послуг.

Етап 5. Об’єм попиту різко зменшується через діяльність конкурентів, застарілість послуг, змінення в технологіях надання послуг. Мають місце сезонних акцій зі знижками до 50%, з метою вивільнення коштів для створення нових пропозицій.

Джерелом створення нових ідей і розробок можуть бути самі споживачі, відповідно, початковим пунктом є виявлення потреб споживачів, їх формулювання та виявлення цін. Найбільш прийнятим варіантом попиту є безпосереднє спілкування з клієнтами, а також проведення анкетування. Після цього вивчається відповідність комерційній меті, виробничим, збутовим, кадровим та технологічним можливостям підприємства. Спочатку корисно випробувати послуги на обмеженому ринку споживачів до його виходу на великий ринок, це допомагає оцінити шанси на успіх, визначити обставини, які впливають на попит та збут послуг. Безперечно основним законом успіху мого проекту є безперервність нововведень. Поки створюються та впроваджуються одні послуги, розробляються інші.

Ризик та проблеми пов’язані з проектом

У даного проекту є ризики і проблеми, які можуть вплинуть як позитивно, так і негативно на розвиток даного проекту. Ризик на прикладі даного проекту ми можемо розглядати як вірогідність збитків чи втрат. Серед можливих ризиків слід виділити:
- політичний ризик;
- правовий ризик;
- загальноекономічний ризик;
- технічний ризик;
- ризик учасників проекту;
- фінансовий ризик;
- маркетинговий ризик;
- екологічний ризик.

Політичний, правовий та загальноекономічний ризики можуть бути викликані зовнішніми умовами реалізації інвестицій.

Технічний ризик зумовлюється великою кількістю хиб та помилок широкого спектру сторін інвестування, як – от пов’язані з якістю проектування, технічною базою, обраною технологією, управлінням проекту, підвищенням кошторису.

Фінансовий ризик впливає з нездійснення очікуваних подій з фінансового боку проекту. Це можуть бути незаплановані зменшення або зникнення джерел та обсягів фінансування, незадовільний фінансовий стан інвесторів, зриви надходжень коштів від реалізації вироблених послуг, неплатоспроможність покупців послуг та власні підвищені витрати.

Маркетинговий ризик виникає з прорахунків піл час оцінки ринкових умов дії проекту, наприклад ринків збуту чи постачання сировини і матеріалів, організації реклами чи збутової мережі, обсягу ринку, часу виходу на ринок, цінової політики, внаслідок низької якості послуг.

Екологічний ризик пов’язаний з питаннями впливу на довкілля, можливої аварійності, стосунків з місцевою владою та населенням.

Нарешті, ризик учасників проекту може бути пов’язаний з усіма неочікуваними подіями в управлінні та фінансовому стані підприємства.

Кiлькiсть переглядiв: 239