• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Експериментальна робота

Участь Смілянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 у Всеукраїнському експерименті

З 01.09.2012 року школа бере участь у Всеукраїнському експерименті «РОЗКВІТ» (повна назва: «Формування в дітей молодшого шкільного та підліткового віку навчально-дослідницьких умінь початкового та базового рівня») під керівництвом викладача Малої академії наук Чернецької Тетяни Іванівни, яка є також і автором посібників, за якими навчаються учні експериментальних класів (наказ міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.04.2012 №476). Отже головною метою експерименту є розвиток навчально-дослідницьких умінь на базі експериментальних посібників.

Експеримент розрахований на 5 років (2012 – 2017 р. р.).

У експерименті задіяні 5 класів:

Експериментальний клас Кількість учнів у експериментальному класі Прізвище, ім’я, по батькові класного керівника
1-А 32 Левченко Олена Олександрівна
2-А 25 Литвин Ольга Володимирівна
3 33 Григор Світлана Владиславівна
4-А 27 Артеменко Світлана Юріївна
5-А 25 Козирєва Олена Рустамівна

Експеримент проходить у тісній співпраці із керівником проекту Чернецькою Т. І., яка двічі восени 2012 року відвідала школу і працювала з класоводами та учителями (семінари, співбесіди, практикуми) та з дитячим садком №23, який також бере участь у цьому експерименті. Восени 2012 року відбувся педконсиліум з питань наступності, на якому були присутні адміністрація школи і дитсадка. Одним із ключових питань була також участь у експерименті. Обговорювалися спільні шляхи щодо подолання труднощів, які виникають у ході експерименту, зокрема важкий матеріал посібників.

У 2012 – 2013 навчальному році учні працювали над темою «Барви пізнання сонця». Результатами роботи:

1-А клас

Класовод: Левченко Олена Олександрівна

Назва заходу Форма проведення Відповідальні виконавці Отримані результати Яким чином можна презентувати хід та отримані результати
1. Взаємне розташування предметів Урок-практикум Вчитель, учні Малюнки розташованих предметів у просторі Відео, презентація
2. Лінії. Паралельні, горизонтальні і вертикальні прямі. Урок-практикум Вчитель, учні Креслення прямих ліній Фото, малюнки
3. Промінь. Урок-практикум Вчитель, учні Креслення променів Відео, фото, досліди
4. Закріплення вивчених звуків [в] [в’], букви Вв. Урок-практикум Вчитель, учні Створення малюнків до вивченої теми Відео, фото, досліди
5. Закріплення вивчених звуків [ґ ], букви Ґґ. Урок-практикум Вчитель, учні Створення малюнків до вивченої теми Відео, фото, досліди, вправа-тренажер

2-А клас

Класовод: Литвин Ольга Володимирівна

Назва заходу Форма проведення Відповідальні виконавці Отримані результати Яким чином можна презентувати хід та отримані результати
1. Квіти-рекордсмени Урок Вчитель, учні Учні дізналися про екзотичні рослини світу Презентація квітів, відео.
2. Капустяні фарби Дослід Учні, батьки Капуста змінює колір при додаванні оцту, соди, газованої води Фото-результати

3 клас

Класовод: Григор Світлана Владиславівна

Назва заходу Форма проведення Відповідальні виконавці Отримані результати Яким чином можна презентувати хід та отримані результати
1. Учись організовано працювати Урок Вчитель, учні Складання плану і контролю своїх дій Режим дня учня
2. Умій визначати, берегти час Урок Вчитель, учні Визначення часу на інтуїтивному рівні Змагання:хто за хвилину більше
3. Плануй складну роботу Урок Вчитель, учні Складання плану тексту Спостереження за птахом(відео)
4. Думаю, міркую, розумію Урок Вчитель, учні Створення пам’яток Малюнки,ілюстрації
5. Які бувають відповіді Урок Вчитель, учні Переказ тексту за планом Презентація птахів та квітів
6. Аналізуй ознаки й частини предметів Урок Вчитель, учні Складання загадок Малюнки тварин
7. Головні ознаки-«ключики» правильної відповіді Урок Вчитель, учні Визначення головної ознаки предмета Малюнки, фото
8. Як порівнювати предмети, слова, числа, вирази Урок Вчитель, учні Порівнювати предмети, добирати порівняння. Опис груші. Малюнки фруктів

4-А клас

Класовод: Артеменко Світлана Юріївна

Назва заходу Форма проведення Відповідальні виконавці Отримані результати Яким чином можна презентувати хід та отримані результати
1. Професії будівельної галузі. Архітектор. Урок Вчитель, учні Виготовлення шпаківні за проектом Готова шпаківня
2. Інженер-будівельник, зварювальник,каменяр,електрик Урок Вчитель, учні Практичне обчислення площі
3. Професії галузі інформаційних технологій Урок Вчитель, учні Перетворення числа з десяткової системи в двійкову
4. Професії медичної галузі. Лікар швидкої допомоги. Урок Вчитель, учні Надання невідкладної медичної допомоги при сонячному опіці
5. Дієтолог. Урок Вчитель, учні Здійснення контролю за власним прийманням їжі. Презентації, плакати

У квітні 2012 року в Кіровограді відбулася дводенна конференція за участі учителів та адміністрації шкіл і дитячих садків, які беріть участь в експерименті (м. Сміла, м. Черкаси, м.Київ, м. Кіровоград), а також науковців з Малої академії наук (м.Київ). В рамках конференції було проведено ряд лекцій, семінарів, практикумів, майстер-класів, круглих столів. Представником від школи була учитель молодших класів Артеменко Світлана

Кiлькiсть переглядiв: 311